معرفی و بررسی کتاب «مهمان‌هایی با کفش‌های لنگه به لنگه»

218 بازدید | 7 ماه پیش

کتابسرای زیتون 1402

گفتن از جنگ برای بچه‌ها موضوع حساسی است. کتاب‌ها و داستان‌ها بهترین گزینه برای یادآوری صلح‌طلبی به کودکان هستند هرچند خیلی از اوقات، این ما هستیم که صلح و رفاقت را از کودکان یاد می‌گیریم. با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع بهتر است قبل از تهیه کتاب‌ها برای کودمان، تصاویر و محتوا را به خوبی بررسی کنیم.

ویژه برنامه «همسایه با کتاب» با هدف معرفی و بررسی کتاب‌هاب دفاع مقدس به همت تلوزیون اینترنتی کتاب و معاونت شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران تهیه شده است. کتاب «مهمان‌هایی با کفش‌های لنگه به لنگه» نوشته محمد دهریزی و اسماعیل الله دادی، عنوان کتابی است که در قسمت چهارم این برنامه با حضور نویسنده کتاب و علی‌الله سلیمی پژوهشگر و کارشناس کتاب، نقد و معرفی شد.

روایت خاطرات طنز از دوران دفاع‌ مقدس برای نوجوانان از نوآوری‌های نویسندگان حوزه دفاع‌ مقدس برای معرفی گوشه‌هایی از زندگی ایثارگرانی است که با وجود جانبازی همچنان روحیه خود را حفظ کرده‌اند. کتاب «مهمان‌هایی با کفش‌های لنگه به لنگه»، شامل 30 داستانک طنز با مضمون دفاع مقدس است که به قلم محمد دهریزی و اسماعیل الله‌دادی از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است. راوی داستان‌های این کتاب نوجوانانی هستند که با نگاهی طنزآمیز و روحیه‌ای پرنشاط، گوشه‌ای از روزهای دفاع مقدس را به تصویر کشیده‌اند.

دسته‌بندی‌ها:
معرفی کتاب، نویسندگان و ناشران

برچسب‌ها: